English

سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل درباره احتمال جنگ با حزب‌الله لبنان هشدار داد

سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال شکل گیری یک جنگ همه‌جانبه در جبهه شمال فلسطینی اشغالی با حزب‌الله لبنان درپی فرسایش توان بازدارندگی این رژیم هشدار داد.

سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل درباره احتمال جنگ با حزب‌الله لبنان هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه عبری زبان «کان»، سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (آمان) هشدار داده است که قدرت بازدارندگی این رژیم در مقابل حزب‌الله لبنان فرسایش یافته و این اتفاق ممکن است به یک درگیری همه‌جانبه با آن منجر شود.

طبق اذعان آمان، این فرسایش بازدارندگی در ادامه اقدامات حزب‌الله در مرزها و و ایجاد مقرهایی توسط آن در منطقه مزارع شبعا آشکار شد.

سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد، رژیم اشغالگر اینگونه نشان می‌دهند که بر خلاف سیاست‌های درپیش گرفته شده در فلسطین، نگران رویارویی با حزب‌الله نیست و این همان چیزی است که انگیزه حزب‌الله را برای ادامه به چالش کشاندن آن تقویت می‌کند.

طبق این گزارش، برجسته‌ترین مصداق این چالش‌ها ایجاد مقرهایی توسط حزب‌الله در مناطق مرزی لبنان و اراضی اشغالی است.

مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در دوره اخیر شاهد تنش‌های مکرر بوده است و ساکنان لبنانی در منطقه کفرشوبا سیم‌های خارداری را که رژیم اشغالگر اسرائیل ایجاد کرده بود، برچیدند.

خبرگزاری رسمی لبنان ماه میلادی گذشته اعلام کرد، یگان‌های ارتش لبنان در منطقه جنوب اللیطانی در واکنش به تهدیدات ارتش رژیم صهیونیستی برای اقدام نظامی برای برچیدن چادری که در مرزها ایجاد شده بود، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند. نیروهای یونیفل به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این چادرها در داخل یک منطقه اشغالی ایجاد شده و باید برچیده شود؛ اما ارتش لبنان اعلام کرد که این چادر در یک منطقه لبنانی ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه