English

جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیانیه داد:

ایران همواره با اقتدار در کنار فلسطین بوده است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عصر امروز جمعه، درباره سفر اخیر هیأت این جنبش به ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

ایران همواره با اقتدار در کنار فلسطین بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عصر امروز جمعه، درباره سفر اخیر هیأت این جنبش به ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

این جنبش اعلام کرد: «هیأت جهاد اسلامی فلسطین به ریاست برادر زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی سفر چندروزه خود به تهران را به پایان رساند و با مقامات ارشد ایران به‌ویژه رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای و چند مقام ارشد و مسئولان کشوری دیدار کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «هیأت [جهاد] با این مقامات اوضاع فلسطین و تجاوزات صهیونیستی علیه مردم فلسطین در قدس، کرانه باختری و غزه و راه‌های مقابله با آن‌ را مورد بحث و بررسی قرار داد. دبیرکل [جهاد اسلامی] به دستاوردهای مقاومت فلسطین و سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در جنگ «ثأرالاحرار» پرداخت و بر تداوم مقاومت مردم فلسطین تا زمان آزادسازی خاک فلسطین -به‌اذن‌الهی- تاکید کرد.»

جهاد اسلامی در عین حال اشاره کرد: «مقامات ایرانی‌ای که اعضای هیأت با آن‌ها دیدار کردند، بر ایستادگی جمهوری اسلامی در کنار مردم فلسطین و ادامه حمایت آن‌ها از مقاومت تا زمان ستاندن حقوق مشروع تاکید کردند. و در پایان سفر، هیأت [جهاد اسلامی] از جمهوری اسلامی بابت استقبال گرم و میهمان‌نوازی تشکر کرد.»

 اخیرا اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، هر کدام در قالب هیأت‌هایی به ایران سفر کردند و رایزنی‌های مبسوطی را با مقام‌های ارشد کشورمان داشتند.

زیاد النخاله، شامگاه دوشنبه، گفت که سفرش به ایران در زمانی مهم و پس از جنگ «ثأرالاحرار» انجام شده است. النخاله که با شبکه «العالم» مصاحبه می‌کرد، تأکید کرد که در حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جنبش حماس دیدار مهمی انجام داده است و پیش‌بینی می‌کند دیدارهای مشترکی با سایر گروه‌های مقاومت با حضور مسئولین ایرانی در آینده نزدیک برگزار شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه