English

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

ایران لطفا زندانیان ما را آزاد کند

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن همچنان متعهد به آزادی تمام آمریکایی‌های زندانی در خارج از این کشور از جمله در ایران است.

ایران لطفا زندانیان ما را آزاد کند

به گزارش خبرگزاری موج، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی خبری در واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره تبادل زندانیان آمریکایی و موضوع مذاکرات هسته ای با تهران گفت که در حال حاضر اطلاع خاصی در خصوص وضعیت آمریکایی های زندانی در ایران ندارم.

این مقام وزارت خارجه آمریکا در عین حال تاکید کرد: ما همچنان متعهد به آزادی تمام آمریکایی های زندانی در خارج از جمله در ایران هستیم و بار دیگر از ایران می خواهیم زندانیان آمریکایی را آزاد کند.

میلر درباره انتشار برخی گزارش ها درباره توافق کوتاه مدت با ایران نیز گفت: همانطور که دیروز هم گفتم شایعات در خصوص یک توافق هسته ای موقت نادرست و گمراه کننده است. موضع ما در این خصوص تغییر نکرده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن درباره برنامه هسته ای ایران افزود: اولویت نخست ما ما جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است و ما فعالیت های غنی سازی ایران را زیرنظر داشته ایم.

وی در عین حال گفت: ما معتقدیم دیپلماسی بهترین روش برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. ما همزمان برای همه احتمالات آماده می شویم. از نظر آمریکا همه گزینه ها روی میز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه