English

انجام ۲۱ عملیات ضد صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین در کرانه باختری

بنا بر اعلام منابع خبری بامداد دوشنبه، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

انجام ۲۱ عملیات ضد صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری ۲۱ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، نابلس، رام الله، جنین، طولکرم و الخلیل روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه «عقبه جبر» و شهر اریحا چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

بنابر اعلام معطی، طی یک هفته گذشته ۲ فلسطینی شهید، ۲ صهیونیست کشته و پنج تن دیگر از آنها زخمی شدند.

طی ماه آوریل نیز درپی درگیری‌ها در کرانه باختری، سه صهیونیست کشته و ۴۱ صهیونیست زخمی شدند و ۱۱ فلسطینی نیز به شهادت رسیده بودند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه