English

نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

به ایران اجازه نخواهیم داد تا اسرائیل را خفه کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که کابینه وی به ایران اجازه نخواهد تا اسرائیل را خفه کند.

به ایران اجازه نخواهیم داد تا اسرائیل را خفه کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از جروزالم‌پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای خود علیه ایران، مدعی شد که کابینه وی به ایران اجازه نخواهد داد تا تهران با آنچه وی «تروریسم» خوانده، تل‌آویو را از اطراف خفه کند.

نتانیاهو در آغاز نشست هفتگی کابینه متزلزش، مدعی شد که این کابینه «با تجاوز ایران، شاخه‌ها و عواملش در منطقه مبارزه خواهد کرد.»

تشدید عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی دیگر مسأله‌ای بود که نتانیاهو به آن پرداخت و از تشکیل «گارد ملی» برای مقابله به این عملیات‌ها خبر داد و گفت که با افزایش بودجه، شمار نیروهای پلیس برای حفاظت از شهرک‌نشینان و جوامع عرب بهبود پیدا خواهد کرد.

مردم فلسطین در کنار مبارزان مقاومت در هفته‌های اخیر، در سایر میادین و عرصه‌های نبرد با اشغالگران صهیونیست حضور دارند و تنها طی یک هفته اخیر در قدس اشغالی و کرانه‌باختری در مجموع ۱۲۵ عملیات مقاومتی رخ داده است.

نتانیاهو همچنین به تداوم اعتراضات علیه اصلاحات قضائی وی، اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا این مسائل را از طریق مذاکره حل و فصل کنیم. مطمئنم که می‌توانیم به توافق احتمالی برسیم.

ادعای نتانیاهو در حالی مطرح شده که نظامیان صهیونیست اعلام کردند اگر این اصلاحات قضائی به صورت یکجانبه در ارتش اجرا شود باعث فروپاشی یگان‌های ذخیره خواهد شد.

در حال حاضر اختلافات میان نتانیاهو و نظامیان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در کنار برخی وزرا و فرماندهان نیروهای پلیس شدت گرفته است. دیشب نیز هزاران صهیونیست در شهر هرتزلیا در محکومیت کودتای قضائی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند. اعتراضات در اراضی اشغالی، علیه کابینه راست‌گرای افراطی نتانیاهو، وارد هفدهمین هفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه