English

ترامپ:

آمریکا رو به سقوط است

دونالد ترامپ طی یک رویدادی گفت: آمریکا و اقتصادش با چالش‌های عمده‌ای مواجه هستند که می‌توانند جایگاه واشنگتن را در جهان تضعیف کنند.

آمریکا رو به سقوط است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راشا تودی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در "انجمن ملی سلاح" (NRA) در ایالت ایندیانا عنوان داشت: دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با سیاست‌های داخلی و خارجی‌اش، این کشور را به مرز فروپاشی کشانده است. آمریکا یک کشور در حال سقوط و رو به زوال است.

وی در ادامه افزود: ایالات متحده آمریکا آشفته است. اقتصاد کشور ما در حال نابودیست و تورم از کنترل خارج شده است. از طرفی دلار آمریکا در حال سقوط است. ارز آمریکا به زودی دیگر جزو استاندارد جهانی نخواهد بود و چنین چیزی به عنوان بزرگترین شکست آمریکا تلقی می‌شود، درحالیکه همین چند سال پیش غیرقابل تصور بود.

ترامپ همچنین ادعا کرد که شکست‌های دولت بایدن در حوزه سیاست خارجه باعث شده روسیه و چین با هم متحد شوند و این دو کشور به همراه ایران و کره شمالی «ائتلافی تهدیدآمیز و مخرب» تشکیل داده‌اند.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا که قصد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ را دارد، در ادامه ادعاهایش گفت: ما تا به حال در چنین موقعیت خطرناکی در زندگی‌مان نبوده‌ایم. معتقدم این موقعیت خطرناک‌ترین دوره تاریخ کشور ما است. دولت بایدن در جلوگیری از ایجاد درگیری میان واشنگتن و مسکو ناتوان بوده و در حال حاضر مساله "استفاده از تسلیحات هسته‌ای" توسط ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مطرح می‌شود.

دونالد ترامپ در پایان تاکید کرد که دولت کنونی آمریکا خسارت بیشتری را نسبت به "پنج تن از بدترین روسای جمهور تاریخ آمریکا" به این کشور وارد کرده است؛ اما از ذکر نام این روسای جمهور خودداری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه