English

تجمع اعتراضی علیه دونالد ترامپ در نیویورک

مخالفان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل برج او در نیویورک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی علیه دونالد ترامپ در نیویورک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ معترضان آمریکا یی روز دوشنبه مقابل برج ترامپ در نیویورک اجتماع کردند. این اجتماع در حالی تشکیل شد که قرار است دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به صورت ویدئویی در پرونده‌ای درباره اقدام تیم امنیتی اش در سرکوب اعتراضات در روز‌های نخست مبارزات انتخاباتی اش در سال ۲۰۱۵، گواهی بدهد.

جیمی بوئر عضو جنبش "برخیز و مقاومت کن" در شهر نیویورک به خبرنگار آسوشیتدپرس گفت: «می‌دانیم رئیس جمهور ترامپ قرار است اینجا بیاید و در حالی که سوگند می‌خورد، شهادت بدهد. ما می‌دانیم که ترامپ همیشه دروغ می‌گوید. اکنون که او دیگر رئیس جمهور نیست بسیار اهمیت دارد، چون وی دیگر نمی‌تواند مدعی شود که از امتیازات اجرایی (ریاست جمهوری آمریکا) برخوردار است. او مجبور است که حقیقت را در مورد خودش و شرکتش بیان کند».

یکی از معترضان کاغذ نوشته‌ای در دست داشت که روی آن عبارت " ترامپ را تحت پیگرد قرار دهید"، درج شده بود. این معترض آمریکایی گفت: «او (ترامپ) واقعا خطرناک است. وی در دوره نخست هم خطرناک بود و در دوره دوم هم خطرناک خواهد بود. این آدم هیچ احترامی برای قانون قائل نیست و صرفنظر از اینکه چه کاری انجام می‌دهد که باعث قانون شکنی می‌شود، باید وادار به پاسخگویی شود».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی