English

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

ایران در چندین جبهه علیه اسرائیل جنگ به راه انداخته است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا که ایران در حال گسترش نفوذ خود در منطقه است، گفت که ایران در چندین جبهه علیه اسرائیل جنگ به راه انداخته است.

ایران در چندین جبهه علیه اسرائیل جنگ به راه انداخته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه اورشلیم پست، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یک‌شنبه در یک مراسم گفت که ایران  در چند جبهه در حال انجام یک جنگ فرسایشی‌ علیه دولت اسرائیل است و در ادامه مدعی شد که این کشور به تلاش‌هایش برای تثبیت خود در جبهه شمالی ادامه می‌دهد و همزمان نیروهای نیابتی‌اش را به یهودیه، سامره و غزه می فرستد.

گالانت همچنین خاطر نشان کرد که ارتش صهیونیستی در تمامی صحنه‌ها، در عملیات پنهان و آشکار در امتداد مرزها، آن سوی مرزها و حتی دورتر از مرزها وارد عمل شده و به اقدامات خود ادامه خواهد داد.

اظهارات این مقام صهیونیست مبنی بر ادامه اقدامات این رژیم علیه ایران در حالی مطرح شده که ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اخیرا تاکید کرد: ایران ثابت کرده است که در صورت هرگونه تجاوزی، در دادن پاسخی هولناک درنگ نخواهد کرد.

کنعانی که به اظهارات نخست وزیر رژیم آپارتایدصهیونیستی واکنش نشان داده بود این اقدام را شیوه عمل مرسوم صهیونیست‌ها  برای تهدید جهان و اخاذی عنوان کرده بود.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد بود که هر چه مسیر دیپلماسی و همگرایی در منطقه غرب آسیا تقویت می‌شود، اقدامات ماجراجویانه رژیم غاصب صهیونیستی افزایش می یابد که دلیل آن روشن است؛ موجودیت و بقای رژیم جعلی اسرائیل همواره بر جنگ، ناامنی و ایجاد اختلاف در منطقه استوار است و البته راه فراری از فروپاشی درونی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی