English

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع ایران در حمایت از مقاومت قدردانی کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین اشغالی قدردانی کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع ایران در حمایت از مقاومت قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از مواضع رئیس‌جمهور ایران در جریان مراسم روز جهانی قدس، در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مقاومت آنها برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: سخنان رئیس‌جمهور ایران در مراسم روز جهانی قدس یک بیان صادقانه درخصوص موضع‌گیری ایران در قبال مسأله فلسطین به‌شمار می‌رود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: موضع‌گیری آقای رئیسی در این مراسم بیانگر مواضع ثابت ایران بوده که برپایه مبانی انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن امام خمینی (ره) و به رهبری آیت‌الله خامنه ای استوار است.

این جنبش اعلام کرد: ما از مشارکت رئیس‌جمهور ایران در مراسم روز جهانی قدس و سخنان ایشان که با مواضع رهبران جریان‌ها و گروه‌های مقاومت در قبال فلسطین و قدس مطابقت دارد قدردانی می‌کنیم.

جهاد اسلامی فلسطین همچنین از حمایت‌های سیاسی، مادی، رسانه‌ای و نظامی ایران از فلسطین و قدس و گروه‌های مقاومت که دربرابر دشمن صهیونیستی در تمام میادین برای دفاع از فلسطین و مسجدالاقصی ایستاده‌اند، تشکر کرد.

رئیس‌جمهور روز جمعه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با تأکید بر پایداری جمهوری اسلامی بر موضع خود در حمایت از فلسطین متذکر شد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت و خنجری از پشت بر ملت فلسطین است.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه امروز جریان مقاومت در مقابل جریان سازش سربلند است، اظهار داشت: عهدشکنی رژیم صهیونیستی در قبال قراردادهای متعدد را هرگز فراموش نکرده و تاکید می‌کنیم که عادی کردن روابط با رژیم صهیونیستی، خیانت به فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت و خنجری است که از پشت بر جبهه مقاومت و فلسطین عزیز فرود می‌آید.

 

بیشتر بخوانید:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین است

اضمحلال رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه