English

نتانیاهو دستور داد:

یهودیان تا پایان ماه رمضان نباید به مسجد الاقصی بروند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از تشدید درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها به دنبال تحولات مسجدالاقصی از تصمیم خود عقب نشینی کرد و ورود یهودیان به مسجد الاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان را ممنوع اعلام کرد.

یهودیان تا پایان ماه رمضان نباید به مسجد الاقصی بروند

به گزارش خبرگزاری موج، فلسطینیان با تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی پس از حمله نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران در مسجدالاقصی ، نتانیاهو را مجبور کردند که از تصمیم خود درباره مسجدالاقصی عقب نشینی کند و از ورود یهودیان به مسجد الاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان جلوگیری کند.

به گزارش شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به توصیه مسئولان امنیتی اسرائیلی، «یهودیان تا پایان ماه رمضان نباید به مسجد الاقصی را بروند».

بر اساس این گزارش، نتانیاهو به نیروهای پلیس دستور داده از روز چهارشنبه تا پایان ماه رمضان، شهرک نشینان حق ورود به مسجد الاقصی را ندارند.

این در حالی است که قبل از این اعلام شده بود شهرک‌نشینان یهودی در ۱۰ روز پایانی ماه مبارک رمضان مجاز به تعرض به مسجد الاقصی هستند.

«ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به این تصمیم نتانیاهو واکنش نشان داد و آنرا «اشتباهی فاحش» خواند.

طی روزهای اخیر و در پی یورش نیروهای اسرائیلی و شهرک نشینان به مسجد الاقصی و نمازگزاران، تنش های شدیدی بین دو طرف رخ داد که منجر به حملات راکتی از غزه، لبنان و سوریه و پاسخ متقابل اسرائیل به این حملات شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه