English

وزیر خارجه آلمان مدعی شد؛

تشدید تنش های هسته ای از سوی ایران

وزیر خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای صهیونیست خود گفت: ما با نگرانی در مورد تشدید تنش های هسته ای از سوی ایران و گزارش های اخیر در مورد غنی سازی بسیار بالای اورانیوم متحد هستیم.

تشدید تنش های هسته ای از سوی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان امروز سه‌ شنبه در سخنانی در راستای اجرای پروژه ایران هراسی محور غربی- عبری از سوی برلین مدعی شد که آلمان و رژیم صهیونیستی نگران اتهامی هستند که بر اساس آن گفته می شود ایران اورانیوم با خلوص ۸۴ درصد را غنی‌ سازی کرده است.

وزیر خارجه آلمان در نشست مطبوعاتی مشترک با «الی کوهن» همتای صهیونیست خود در برلین بی اشاره به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای تهران، در این باره گفت که هیچ توجیه غیرنظامی قابل قبولی برای چنین اقدامی وجود نخواهد داشت!

«آنالنا بائربوک» مدعی شد: ما با نگرانی در مورد تشدید تنش های هسته ای از سوی ایران و گزارش های اخیر در مورد غنی سازی بسیار بالای اورانیوم متحد هستیم.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در این نشست خبری به تکرار ادعاها درباره ایران، برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم پرداخت.

«الی کوهن» در این نشست خبری مدعی شد که تنها راه توقف برنامه هسته‌ ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است!

در حالی که رژیم صهیونیستی دچار اختلافات شدید داخلی است و بنا به اذعان سران این رژیم در آستانه فروپاشی قرار دارد، وزیر خارجه این رژیم افزود که درباره ایران فقط دو گزینه مطرح است: تحریم یا اقدام جدی نظامی.

کوهن در ادامه یاوه های گوئی های خود اضافه کرد: من از وزیر خارجه آلمان درخواست کردم سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد!

 

بیشتر بخوانید:

ایران باید درخصوص برنامه هسته‌ای خود تعامل کند

هیچ بحثی درباره احیای برجام انجام نشده است/آمریکا به زودی تعاملاتی با چین علیه برنامه هسته‌ای ایران برقرار می‌کند

ایران برای ساخت چهار بمب، مواد هسته‌ای غنی شده در اختیار دارد

مواضع ایران مانع توافق برای احیای برجام شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی