English

مسلمانان انگلیس در تجمع اعتراضی اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

ده‌ها تن از مسلمانان ساکن انگلیس روز شنبه با تجمع مقابل سفارت سوئد اقدام ننگین این کشور در اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند.

مسلمانان انگلیس در تجمع اعتراضی اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی شعارنوشته و پارچه‌نوشته‌هایی را در محکومیت این اقدام اسلام هراسانه حمل کرده و علیه آمران و مسببان آن شعار دادند. در این تجمع، مسلمانان که از شهرهای مختلف گردهم آمده بودند پس ازاقامه نماز ظهر بصورت جماعت آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

این درحالیست که دو هفته پیش راسموس پالودان، سیاستمدار راست افراطی دانمارکی-سوئدی نسخه‌ای از قرآن کریم را مقابل سفارت ترکیه در استکهلم تحت حفاظت پلیس و با مجوز مقامات این کشور سوزاند. او دیروز هم پس از اقامه نماز جمعه در منطقه‌ای در کپنهاگ در مقابل مسجد جامعه اسلامی این شهر بار دیگر به ساحت مقدس قرآن اهانت کرد.

این سیاستمدار افراطی درست در مقابل جایی که پلیس آن مکان را احاطه کرده بود دست به این اقدام زد. در جریان این اهانت سیاستمدار افراطی نمازگزاران به این اقدام واکنش نشان دادند، ولی با برخورد پلیس مواجه شدند.

در روزهای اخیر این برای دومین بار است که این فرد اقدام به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم می‌کند. او اعلام کرده است تا زمانی که سوئد به عضویت ناتو ملحق نشود، به این اقدام اهانت آمیز خود ادامه می‌دهد.

مسلمانان در سراسر جهان به این اقدام اهانت آمیز واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه