English

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا:

افراد بازداشتی بی قید و شرط آزاد شوند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اظهارات مداخله جویانه در امور ایران گفت: ما آزادی بی قید و شرط تمام کسانی را که به دلیل اقدامات مسالمت آمیز بازداشت شده اند، خواستار هستیم.

افراد بازداشتی بی قید و شرط آزاد شوند

به گزارش خبرگزاری موج، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ادعاها و اظهارات مداخله جویانه در امور ایران را تکرار کرد.

بر اساس این گزارش، پرایس مدعی شد که جامعه جهانی در حمایت از زنان شجاع ایرانی، به حضور ایران در کمیسیون مقام زن خاتمه داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین با اظهارات مداخله جویانه در امور ایران، ادعا کرد: ما آزادی بی قید و شرط تمام کسانی را که به دلیل اقدامات مسالمت آمیز بازداشت شده اند، خواستار هستیم.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش از این نیز همگام با مواضع مداخله‌جویانه و خصمانه کاخ سفید علیه تهران، کشورهای جهان را به حمایت از اغتشاشات داخلی ایران تهییج کرده بود!

پرایس گفت که آمریکا دیگر کشورها را تشویق می‌کند تا در کنار آنچه وی «معترضان شجاع ایرانی» خوانده، بایستند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات آمریکا در راستای حمایت از دسترسی ایران به اینترنت آزاد نیز مدعی شد که آمریکا و شرکای اروپایی آن، در راستای تسهیل ارتباطات در داخل و خارج از ایران، گام‌هایی برداشته‌اند که از جمله آن می‌توان به صدور جواز برای شرکت‌های فناوری جهت ارسال تجهیزات مخابراتی به ایران بدون هراس از نقض تحریم‌ها علیه تهران، اشاره کرد.

پرایس با تکرار ادعاهای آمریکا مبنی بر حمایت این کشور از آنچه آنها حقوق بشر می‌خوانند، مدعی شد: ایستادن در کنار کسانی که به صورت مسالمت‌آمیز خواستار احقاق حقوق خود هستند، همیشه سیاست آمریکا بوده است. این‌بار هم همین کار را می‌کنیم. کشورهای دیگر جهان را هم ترغیب می‌کنیم که همین کار را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه