English

نگرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از روابط ایران و روسیه؛ خطر جدی تهدیدمان می کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید کرد که روابط تهران و مسکو خطری جدی برای این رژیم است.

نگرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از روابط ایران و روسیه؛ خطر جدی تهدیدمان می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روابط ایران و روسیه را خطری جدی برای این رژیم و تمام جهان خواند.

وی در گفت‌وگو با شبکه "آر تی وی آی" تاکید کرد که روابط میان کشورهای مختلف یک روند پیچیده است، ما بر این باوریم که روابط ایران و روسیه نه تنها یک مشکل خطرناک برای اسرائیل است بلکه خطری برای اوکراین، اروپا و تمام جهان است.

لاپید مدعی شد که ایران یک کشور تروریستی خطرناک است و روسیه با آن تعامل دارد و تمام دنیا را در معرض خطر قرار می دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با طرح ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین اعلام کرد که این امر کاملا غیرقابل قبول است.

بر اساس این گزارش، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اخیرا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده جدید این اتحادیه علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا امروز تدابیر محدودکننده در جواب به ارسال و استفاده از پهپادهای ایرانی توسط ایران اتخاد کرد. اتحادیه اروپا ارسال پهپاد ایرانی به روسیه و استفاده مرگبار آن‌ها در جنگ علیه اوکراین را محکوم می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

اوکراین به دنبال اهداف سیاسی در مرتبط ساختن ادعاهای بی اساس علیه ایران است

 

شورای اروپا در وبسایت رسمی خود از اعمال تحریم علیه سه شخص و یک نهاد به اتهام "ارسال پهپاد به روسیه برای شرکت در جنگ علیه اوکراین" خبر داده بود.

شورای اروپا اعلام کرد که تحریم‌های امروز اتحادیه اروپا نشان‌دهنده عزم این اتحادیه در ارائه پاسخ سریع و قاطع به اقدامات ایران در حمایت از ستیزه‌جویی‌های روسیه علیه اوکراین است.

وبسایت شورای اروپا در ادامه نوشت: اموال کسانی که تحت تحریم قرار گرفته‌اند بلوکه خواهد شد و اشخاص و شرکت‌های اتحادیه اروپا از تامین مالی آن‌ها منع خواهند شد. اشخاص تحت تحریم قرار گرفته همچنین از سفر به کشورهای عضو اتحادیه منع خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه