English

حزب‌الله:

آمریکا و عربستان نمی‌خواهند لبنان از بحران‌های خود رها شود

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت:این مساله دیگر بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و عربستان نمی‌خواهند لبنان از بحران‌های خود رها شود و تلاش می‌کنند لبنانی‌ها را از گفتگو و توافق منع کنند.

آمریکا و عربستان نمی‌خواهند لبنان از بحران‌های خود رها شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه رای الیوم نوشت، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، این کشور در بحران‌های خود غرق شده و برای برون رفت از آن نیازمند درمان و راه حل های سریع است و دیگر از ایجاد مشکلات و بحران‌های جدید اشباع شده است.

وی در جریان افتتاح پروژه چاه‌های آب و انرژی خورشیدی در شهر قانا گفت، این مساله دیگر بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و عربستان نمی‌خواهند لبنان از بحران‌های خود رها شود و تلاش می‌کنند لبنانی‌ها را از گفتگو و توافق منع کنند.

قاووق گفت، نتایج جلسات پارلمان در مورد انتخاب رئیس جمهوری ثابت می‌کند که مداخلات سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان باعث ایجاد مانع و اخلال در انتخاب رئیس جمهور در موعد مقرر در قانون اساسی شده است زیرا این سفارتخانه‌ها و اتباع آن دو می‌خواهند نامزدی برای این پست انتخاب شود که کشور را به درگیری بکشاند. همه می‌دانند که این دو سفارتخانه انتخاب رئیس جمهوری را در مسیری دور و دشوار قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم رئیس جمهوری انتخاب شود که کارمند هیچ سفارتخانه‌ای نباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه