English

پلتفرم رسانه اجتماعی دونالد ترامپ از گوگل پلی حذف شد

پلتفرم رسانه اجتماعی دونالد ترامپ برای توزیع در فروشگاه گوگل پلی تایید نشده است.

 پلتفرم رسانه اجتماعی دونالد ترامپ از گوگل پلی حذف شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، شورش سال گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، باعث شد کنگره آمریکا وی را از توئیتر و فیسبوک منع کند. او سپس رسانه اجتماعی بنام Truth Social تاسیس کرد که اغلب به عنوان یک پلت فرم "آزادی بیان" توصیف می شود. برای اینکه این برنامه در اکثریت گوشی های دنیا قابل دانلود باشد، باید توسط اپل و گوگل تایید شود.

تلفن های اندرویدی حدود 40 درصد از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده را تشکیل می دهند. بدون فروشگاه های گوگل و اپل، برای اکثر کاربران گوشی های هوشمند راه آسانی برای دانلود Truth Social وجود ندارد.

این برنامه در ماه فوریه در اپ استور اپل راه‌اندازی شد، اگرچه عرضه با مشکلاتی همراه بود. به گفته سخنگوی گوگل در روز سه شنبه، پلتفرم رسانه اجتماعی Truth Social، هنوز برای توزیع در فروشگاه Google Play Alphabet Inc (GOOGL.O) تایید نشده است، زیرا نظارت کافی در محتوا وجود ندارد همچنین این پلتفرم خط‌مشی‌های خود را در مورد ممنوعیت محتوایی مانند تهدید فیزیکی و تحریک به خشونت نقض می‌کند و در این رابطه ابراز نگرانی کرده است.

این شرکت (Truth Social، Trump Media & Technology Group (TMTG متعهد شده است که "تجربه ای جذاب و بدون سانسور" را در Truth Social ارائه دهد، و برای پایگاهی که احساس می کند دیدگاه هایش در مورد موضوعات داغی مانند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 از سیستم عامل های اصلی فناوری حذف شده است، جذاب باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه