English

کره جنوبی اپل و گوگل را متهم به نقض قانون کرد

اپراتورهای اپ استور اپل، گوگل و وان استور به دلیل مشکوک شدن به نقض قانون توسط قانونگذاران کره جنوبی تحت بازرسی قرار خواهند گرفت.

 کره جنوبی اپل و گوگل را متهم به نقض قانون کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل موج، روز سه شنبه مخابرات کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد تحقیقاتی را در مورد اپراتورهای فروشگاه برنامه شرکت اپل، گوگل و وان استور به دلیل نقض مشکوک قانون پرداخت درون برنامه ای آغاز کند.

بر اساس قانون تجارت ارتباطات از راه دور کره جنوبی که سال گذشته تصویب شد و از ماه مارس اجرایی شد، قانون جدید بر کنترل اپراتورهای فروشگاه های بزرگ برنامه هایی مانند گوگل و اپل و وان استور است که اجبار  توسعه دهندگان نرم افزار را به استفاده از سیستم های پرداخت درون برنامه ای  منع می کند.

طبق این قانون جریمه های احتمالی برای تخلفات می تواند تا 2٪ از میانگین درآمد سالانه ناشی از شیوه های تجاری مرتبط باشد. میزان جریمه احتمالی در این مورد را مشخص نشده است.

نه اپل و نه وان استور به صورت عمومی اظهار نظر نکرده اند، اما گوگل بیانیه ای صادر کرده است.

سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای گفت: «ما از نزدیک با سهامداران دولتی و جامعه توسعه‌دهندگان خود برای گسترش انتخاب کاربر در کره مطابق با قانون جدید کار کرده‌ایم، در حالی که همچنان اطمینان حاصل می‌کنیم که می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم و محیطی ایمن و با کیفیت ارائه دهیم و به همکاری با کمیسیون ارتباطات کره ادامه خواهیم داد.»

کمسیون ارتباطات کره افزود که در صورت یافتن فعالیت های ممنوعه اقدامات سختگیرانه ای همچون دستورات اصلاحی یا اعمال جریمه انجام خواهد داد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه