English

ورود اولین نسل زد به انتخابات فلوریدا

ماکسول فراست 25 ساله احتمالا اولین عضوی از نسل Z خواهد بود که به کنگره آمریکا راه می یابد.

ورود اولین نسل زد به انتخابات فلوریدا

به گزارش خبرگزار بین الملل خبرگزاری موج، در انتخابات کنگره ایالت متحده آمریکا در فلوریدا ماکسول فراست در دهمین دوره انتخابات مقدماتی دموکرات منطقه کنگره فلوریدا ناحیه 10 که روز سه‌شنبه برگزار شد، پیروز شد. فراست راندولف بریسی را شکست داد که بسیاری از تشکیلات حزب از او حمایت می کردند.

او در حال رقابت برای جانشینی نماینده وال دمینگز( سیاستمدار و سابق مامور پلیس خدمت به عنوان نماینده ایالات متحده برای منطقه دهم کنگره فلوریدا از سال 2017 ) است.

چرخه انتخابات 2022 نشان می دهد که اولین اعضای نسل Z - کسانی که پس از سال 1996 متولد شده اند - واجد شرایط نامزدی برای کرسی های مجلس نمایندگان جایی که قانونگذاران باید تا زمان سوگند 25 ساله باشند، هستند.

این نسل همان‌طور که گفته شد در بین سال‌های 1996 تا 2010 متولد شده‌اند. پویایی و واقعیت‌های چندگانه، وابستگی به شبکه‌های اجتماعی، جامعه‌محوری و استفاده از ابزارهای دیجیتال از ویژگی‌های این نسل است. در واقع به افرادی که در نسل زد متولد شده‌اند دیجیتالی‌های مادرزاد گفته می‌شود. نسل زد در حال حاضر بین 10 الی 24 سال سن دارد.

 او معتقد است که زمان آن رسیده است که رهبران جوان تری را انتخاب کنیم که ارزش ها و ایده هایی را که رای دهندگان جوان تر به آنها اهمیت می دهند و می خواهند ببینند را بهتر نشان دهند.

 این نامزد ژنرال Z فلوریدا فکر می کند که می تواند مسیر جدیدی را برای جوانان ترسیم کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه