English

مدیر کل صمت گیلان در حاشیه بازدید از برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی رشت خبر داد:

آغاز برگزاری انتخابات ۱۲ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از محل برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان رشت گفت: رعایت چارچوب قوانین صنفی در برگزاری انتخابات ملاک عمل است.

آغاز برگزاری انتخابات ۱۲ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ تیمور پورحیدری مدیر کل صمت  استان، با حضور در محل برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان رشت که اولین انتخابات اتحادیه در مهدیه رشت برگزار گردید اظهار داشت: ۱۲ اتحادیه با برگزاری انتخابات مسئول آنها از بین خودشان مشخص و مدیریت مردمی آنها ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات لازم در برگزاری انتخابات تشکل های صنفی تاکید کرد: این انتخابات با نظارت دقیق مراجع ذیصلاح به صورت الکترونیکی در شهرستان رشت و به تدریج در سایر شهرستانها که دوره تصدی گری هیات مدیره اتحادیه آنها به پایان رسیده است، اجرا می گردد.

 پورحیدری با بیان اینکه انسجام و همدلی صاحبان صنوف در برگزاری انتخابات اثربخش است تصریح کرد: همکاری و تعامل کسبه و بازاریان جهت برگزاری انتخاباتی آرام و به دور از حاشیه مورد انتظار است که نشان از درک بالای صاحبان صنوف از اهمیت انتخابات جهت برخورداری از خدمات مطلوب صنفی به اعضا را دارد.

 وی در ادامه به برگزاری ۱۲ انتخابات اتحادیه شهرستان رشت از ۲۷ مرداد تا ۱۶ شهریور سخن گفت عنوان کرد: با توجه به فراخوان و اطلاع رسانی انجام شده انتخابات پرشور صنفی را در این دوره شاهد خواهیم بود که می‌تواند با انتخاب افراد صالح و مجرب در بهبود وضعیت اصناف تاثیر گذار باشد.

شایان ذکر است شهرستان رشت ۶۳ اتحادیه صنفی دارد که به صورت دوره ۴ ساله هیئت مدیره آن با برگزاری انتخابات توسط صاحبان صنوف انتخاب می گردد.

آغاز برگزاری انتخابات ۱۲ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت

آغاز برگزاری انتخابات ۱۲ اتحادیه صنفی در شهرستان رشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه