English

نعیم قاسم:

لبنان در اراضی خود باید ارباب خود باشد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد، حزب‌الله با پروژه سیاسی و تحت شعار "می‌مانیم، حمایت می‌کنیم و می‌سازیم" وارد انتخابات شده است.

لبنان در اراضی خود باید ارباب خود باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه المنار، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: لبنان باید در اراضی خود آقا و ارباب خود باشد. باید آنچه باقی مانده را آزاد کنیم و از این سرزمین حفاظت و حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود: ما خواهان پایبندی به قانون اساسی و قانون لبنان به عنوان مرجعی برای حفظ حقوق و وظایف شهروندان و تکمیل اجرای توافقنامه طائفه‌ای هستیم.

نعیم قاسم همچنین تصریح کرد: نباید تحت عنوان گفت‌وگو با هدف انجام کودتا، از خارج درخواست کمک کرد و برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها بین لبنانی‌ها، به گفت‌وگو باور داریم، اما گفت‌وگویی که تحت فشارهای خارجی نباشد.

این مسئول حزب‌الله لبنان گفت: ما به تلاش و فعالیت خود برای تشکیل دولت در کشور ایمان داریم و این امر را سرآغازی ضروری و انحصاری برای ممانعت از فروپاشی کشور تلقی می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌ای را برای نجات کشور آغاز کنیم تا کشور اسیر کشمکش و رقابت‌های خارجی نباشد.

وی همچنین اظهار داشت: با هم‌پیمانی با کسانی که در سطح سیاسی و خط حاکمیتی مبتنی بر مقاومت قرار دارند، وارد مرحله انتخابات شده‌ایم. هم‌پیمان اصلی ما نیز جنبش أمل است، ولی هم‌پیمانان دیگری نیز داریم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص پروژه آمریکا و هم‌پیمانانش در این کشور تاکید کرد، آمریکا برای پروژه خود، از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند که به نفع اسرائیل است. ایالات متحده خواهان سلب هویت لبنان قدرتمند، ارباب و مقاوم است، اما با وجود خط حاکمیتی مقاوم امکان ندارد اهداف خود را محقق کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه