English

رابرت مالی

گفتگوی خوبی با نمایندگان کشورهای عربی درباره مذاکرات وین داشتیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: امروز مکالمه خوبی با نمایندگان دولت‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، مصر و اردن درباره مذاکرات وین برای بازگشت دو جانبه به تعهدات برجام داشتم.

گفتگوی خوبی با نمایندگان کشورهای عربی درباره مذاکرات وین داشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در حساب کاربری خود در توییتر از گفت‌وگو با طرف‌های عربی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران در وین خبر داد و نوشت: «امروز مکالمه خوبی با نمایندگان دولت‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، مصر و اردن درباره مذاکرات وین برای بازگشت دو جانبه به تعهدات برجام داشتم.»

نماینده آمریکا در امور ایران همچنین در توییت خود نوشت: «از آنجایی که مذاکرات طی هفته‌های پیش رو به یک جمع‌بندی خواهد رسید، ما به مشورت‌های نزدیک با شرکای منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.»

اتحادیه اروپا روز گذشته (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور هشتم مذاکرات هسته‌ای ایران در وین پس از وقفه‌ای کوتاه از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد و تیم‌های مذاکره‌کننده از پایتخت‌ها به وین خواهند آمد.

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه نیز تأکید کرد که از هفته بعد مذاکرات هسته ای ایران وارد مرحله نهایی خود می شود.

هشتمین دور مذاکرات برجام درباره برنامه هسته‌ای ایران اوایل دی در هتل کوبورگ وین آغاز شد و با وقفه‌ای چند روزه مجدداً ادامه یافت. در جریان رایزنی‌ها، طرف‌های برجامی بار‌ها اعلام کرده بودند که امیدوارند طی چند هفته آینده به توافق دست یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایرانی

    خداکنه راست بگید

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه