English

فرمانده حماس:

شهید سلیمانی مانعی در برابر نقشه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه بود

اسماعیل رضوان اعلام کرد شهید حاج قاسم سلیمانی مانعی در برابر طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه بود و از همین رو ایشان را ترور کردند.

شهید سلیمانی مانعی در برابر نقشه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه، اسماعیل رضوان، وزیر اوقاف و عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر محور مقاومت به لطف حمایت‌های شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها دریافتند حاج قاسم سلیمانی همچون صخره‌ای سخت از مقاومت حمایت می‌کند و مانعی در برابر طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است و از همین رو ایشان را ترور کردند.

وی تاکید کرد: شهید ژنرال قاسم سلیمانی در روند مبارزه برای آزادی قدس تاثیر بسیاری داشت و فلسطین با شهادت وی فرمانده و ژنرال مقاومت را از دست داد. حاج قاسم مقاومت را به مرحله پیشرفته‌ای وارد کرد که توانست با آن قوانین وحشت و بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را تثبیت کند.

به گفته این فرمانده ارشد حماس، مقاومت قواعد درگیری جدید یعنی حمله در جواب حمله و خون در جواب خون را تقویت کرده است. رژیم صهیونیست دریافته است مقاومت در اوج است و دست برتر را دارد و پیش از اقدام به هرگونه اقدام علیه اسرا یا قدس یا هر یک از سران مقاومت، هزار بار فکر می‌کند و همه این‌ها با لطف خدا و نتیجه حمایت‌های حاج قاسم از گروه‌های مقاومت منطقه و به ویژه مقاومت فلسطین بوده است.

حماس امروز تاکید می‌کند قدس به ما وحدت می‌بخشد و امت ما را گرد هم می‌آورد و همانطور که حاج قاسم آرزو می‌کرد، در نبرد واقعی با رژیم صهیونیستی باید هدف اصلی قدس و مسجد الاقصی باشد.

محور مقاومت امروزه به ویژه با عقب نشینی دولت آمریکا از منطقه و با ضربات مداومی که مقاومت به طرح رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد می‌کند، بیش از پیش قدرت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه