English

سردار سید هاشم غیاثی:

شهید سلیمانی پیشران گام دوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی بیان کرد: شخصیت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ابعاد مختلفی دارد که باید توسط رسانه‌های انقلابی و فعالان فرهنگی برجسته شود و جبهه مقاومت اسلامی مفتخر به برخورداری از شهید سلیمانیها است.

شهید سلیمانی پیشران گام دوم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی آزادگی، شخصیتی جهانی و پشتوانه‌ قوی برای دیپلماسی عزتمند ملت ایران است.

سردار غیاثی این سخنان را در نشست شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد و با اشاره به جایگاه رفیع شهید سلیمانی نزد رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: افرادی که در مکتب انقلاب اسلامی ایران و سردار دلها شهید سلیمانی تربیت شده‌اند، الگوهای مناسبی هستند.

فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: شهید سلیمانی دست یافتنی است و کارگزاران ایران اسلامی باید با تاسی از مکتب آن شهید والامقام در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی در ادامه تصریح کرد: شخصیت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ابعاد مختلفی دارد که باید توسط رسانه‌های انقلابی و فعالان فرهنگی برجسته شود و جبهه مقاومت اسلامی مفتخر به برخورداری از شهید سلیمانیها است و سیره زندگی آن شهید عزیز برای همگان الهام‌بخش است بطوری که امروز تحت تاثیر فعالیتهای شهید سلیمانی استیصال آمریکا را در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و هرجا که نهضت آزادیبخش فعال است، شاهد هستیم.

سردار غیاثی همچنین تاکید کرد: هیچ حکومتی در طول تاریخ اسلام بیشتر از ۱۰ سال عمر نکرده اما اینک بطوری ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی که عصر بیداری فرارسیده و تلاشهای ملت ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به ثمر نشسته‌ است.

فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی یادآوری شد: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر رهبری نقطه تعادل در منطقه و قدرت بزرگ و لنگرگاه امنیت جهانی می‌باشد و هر کجا ایران حضور دارد امنیت برقرار است.

وی ادامه داد: امروز کسی جرات نیت حمله به ما را ندارد در حالی که در گذشته به دنبال محو ما بودند و به عنوان سپاه و بسیج تلاش می‌کنیم نقش خود را در انتفاع مردم کلانشهر مشهد نیز ایفا کنیم و شورای شهر مشهد نیز باید نسبت به جهاد تبیین بویژه در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب به تاسی از مکتب شهید سلیمانی قدم بردارد.

سردار غیاثی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی پیشران گام دوم انقلاب اسلامی است و باید با تلاش و مدیریت مومنانه بتوانیم اقدامات اثربخشی در مسیر امام راحل و شهدا برداریم و در عمل نسبت خود را با بیانیه گام دوم انقلاب روشن کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه