English

اسماعیل هنیه:

روابط حماس با ایران، رکن محکمی در حمایت از مقاومت فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین تأکید کرد: روابط حماس با ایران، رکن محکمی در حمایت از مقاومت فلسطین است. دشمن صهیونیستی فکر می‌کند که از طریق محاصره و تجاوز می‌تواند اراده ملت ما را در هم بشکند، ولی این مسئله یک توهم است.

روابط حماس با ایران، رکن محکمی در حمایت از مقاومت فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با قدردانی از مواضع «عبدالمجید تبون» رئیس‌جمهور الجزایر در حمایت از آرمان فلسطین و تأکید بر اینکه موضع ثابت، صریح و واضح الجزایر مبنی بر رد عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی، بزرگترین حمایت از ملت و مقاومت فلسطین است، اعلام کرد: «مخالف هرگونه توافق با رژیم صهیونیستی هستیم؛ چه سیاسی باشد یا امنیتی.»

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: «بر این باوریم که عادی‌سازی، خنجر مسمومی در پهلوی ملت فلسطین و گذرگاهی است که از طریق آن، رژیم صهیونیستی در منطقه گسترش پیدا کند. هرکس  فکر می‌کند عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر باعث تثبیت مشروعیت خود یا افزایش نفوذش خواهد شد، در اشتباه است؛ زیرا عادی‌سازی به صورت کلی، شَر و تنها به سود رژیم صهیونیستی است.»

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین تأکید کرد: «روابط حماس با ایران، رکن محکمی در حمایت از مقاومت فلسطین است. دشمن صهیونیستی فکر می‌کند که از طریق محاصره و تجاوز می‌تواند اراده ملت ما را در هم بشکند، ولی این مسئله یک توهم است.»

اسماعیل هنیه افزود: «هرگونه توافقنامه امنیتی، سیاسی یا اقتصادی با دشمن صهیونیستی را محکوم می‌کنیم. توافق با دشمن صهیونیستی به ضرر ملت ماست و باعث تثبیت تسلط بر منطقه عربی می‌شود. بدون اینکه از اصول و مواضع خود کوتاه بیاییم یا به هر اقدامی در زمینه عادی‌سازی، مشروعیت ببخشیم، راهبرد برقراری ارتباط با همه را در پیش گرفته‌ایم.»

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: «خواستار پایبندی دولت‌های عربی به حمایت از ملت فلسطین و لغو توافقات عادی‌سازی هستیم. مقاومت فلسطین نیازمند همسایگان و حمایت‌های آن است تا اینکه بتواند آزادسازی فلسطین را محقق کند.»

پیش‌تر علی احمد نعمه النعمه، سفیر قطر در الجزایر و صالح قوجیل، رئیس مجلس ملی الجزایر در دیدار با یکدیگر بر اهمیت آرمان فلسطین برای جهان اسلام و امت عرب تأکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه