English

آغاز اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در منطقه

سخنگوی یکی از شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: گروه‌های فلسطینی همچنان به عهد خود مبنی بر ادامه راه جهاد پایبند هستند.

آغاز اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در منطقه

به گزارش خبرگزاری موج، امروز (سه‌شنبه)، اولین کنفرانس مطبوعاتی اعلام آغاز اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» از شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این کنفرانس تأکید کرد که گروه‌های فلسطینی همچنان به عهد خود مبنی بر ادامه راه جهاد پایبند هستند.

وبگاه خبری «شهاب» نیز گزارش داد که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در این کنفرانس اعلام کرده است که همچنان مقاومت تمام گروه‌های فلسطینی به مثابه سوپاپ اطمینان و ضامنی حقیقی برای تحقق اهداف مردم فلسطین است.

اتاق عملیات مشترگ گرو‌های مقاومت فلسطین در ادامه تأکید کرد که اقدام نظامی و جهادی مشترک برای رزمندگان و مجاهدان فلسطینی امر جدیدی نیست.

ابو حمزه در ادامه آغاز رزمایش مشترک گروه‌های فلسطینی به رهبری اتاق عملیات مشترک مقاومت را اعلام کرد و گفت که این رزمایش دفاعی، تأکیدی است بر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین.

سخنگوی سرایا القدس ادامه داد: «سلاح ما حاضر و تصمیم ما برای ورود به هرگونه تقابل برای دفاع از مردم‌مان یکپارچه است. این مانور مشترک خود به روشنی از یکپارچگی تصمیم ما حکایت دارد. مقاومت امروز برای مقابله با دشمن و بازداشتن آن، قویتر، سخت‌تر و توانمندتر است. مقاومت اجازه نخواهد داد که دشمن قواعد درگیری را تحمیل کند».

ابوحمزه افزود: «سازشکاران و مزدوران وابسته به اشغالگران به زباله‌دان تاریخ خواهند رفت و فلسطین آرمان نخست عرب‌ها و مسلمانان باقی خواهد ماند».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه