English

پریزنر:

اولویت نخستم افزایش عرضه واکسن کووید به ایران است

هماهنگ کننده مقیم جدید سازمان ملل متحد در ایران، هنگام تقدیم استوارنامه خود به وزیر امور خارجه گفت: اولویت نخستم افزایش عرضه واکسن کووید برای کمک به ایران است.

اولویت نخستم افزایش عرضه واکسن کووید به ایران است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، حسین امیرعبداللهیان ورود اشتفان پریزنر به ایران را خوش‌آمد و برای این انتصاب به وی تبریک گفت.

در این دیدار، پریزنر با ابراز افتخار از انتصابش توسط دبیرکل سازمان ملل متحد به سمت نمایندگی نظام ملل متحد در کشوری که نقش چشم‌گیری در تمدن جهانی داشته و یکی از اعضای موسس سازمان ملل متحد بوده است، گفت: اینجانب قویا به ایجاد همکاری‌های محکم‌تر برای توسعه پایدار میان سازمان ملل متحد و جمهوری اسلامی ایران متعهد هستم.

وی افزود: اولویت نخست من افزایش عرضه واکسن کووید برای کمک به ایران برای غلبه بر همه‌گیری‌ است که جان‌ بسیاری از مردم را در سراسر جهان گرفته است.

پریزنر ترغیب حمایت جامعه بین‌المللی از جمعیت افغان در ایران در قالب همکاری جهانی مشترک را دیگر ماموریت خود در ایران بیان کرد.

سازمان ملل متحد در ایران متشکل از۲۰ کارگزاری، صندوق و برنامه تخصصی است.

 پریزنر تجربه زیادی در توسعه بین‌الملل و مسائل مدیریتی از جمله در زمینه ارایه مشاوره راهبردی به دولت‌ها و ارایه برنامه‌های توسعه چندوجهی و بین‌بخشی دارد. وی در سازمان ملل متحد، اخیراً هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در مالزی، برونئی دارالسلام و سنگاپور بوده است.

پریزنر پیش  از این نیز هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد و نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد در ازبکستان بود. او در سایر مسئولیت‌های ارشد در برنامه توسعه ملل متحد از جمله به عنوان مدیر کشوری در بنگلادش، معاون نماینده مقیم دربوسنی و هرزگوین، معاون رییس تسهیلات منابع زیر- منطقه‌ای برنامه توسعه ملل متحد برای آسیای غربی و جنوبی در نپال و رییس واحد حکمرانی در بوتان خدمت کرده است.  پریزنر پیش از پیوستن به سازمان ملل متحد، در بخش خصوصی فعالیت داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی