English

طالبان دستور ارسال کمک های بشردوستانه به پنجشیر را صادر کرد

نخست وزیر دولت موقت افغانستان علاوه بر ارسال کمک های بشردوستانه، دستور لغو محدودیت های شبکه های مخابراتی در پنجشیر را صادر کرد.

طالبان دستور ارسال کمک های بشردوستانه به پنجشیر را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، « ملا محمدحسن آخوند » نخست وزیر دولت موقت طالبان ، امروز پنجشنبه دستور ارسال کمک های بشردوستانه به پنجشیر را صادر کرد.

در جلسه کابینه دولت موقت طالبان، وی به همه سرپرست‌ها دستور داد که به مسائل رسمی توجه جدی داشته باشند و همچنین برای اطمینان از امنیت شهر کابل به بخش امنیتی توصیه هایی را ارائه کرد.

وی همچنین لغو محدودیت‌های شبکه‌های مخابراتی در پنجشیر و استقرار رسانه‌ها برای پوشش وضعیت فعلی و همچنین کمک‌های بشردوستانه به مردم این ولایت را صادر کرد.

همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد که کمک‌های بشردوستانه اخیر به افغانستان باید به پنجشیر هم فرستاده شود و در آنجا به طور منظم در مناطق مختلف در میان ذینفعان توزیع شود.

در جلسه کابینه تصمیم گرفته شد که ارائه امکانات لازم برای حمایت از تجار، صرافان، کارشناسان کلیدی و کادرهای برجسته در اولویت باشد.

مرکز پنجشیر که پس از تصرف کابل در برابر نیروهای دولتی و امنیتی مقاومت کرده بود، اکنون به‌کنترل نیروهای طالبان درآمده حال آنکه جبهه پنجشیر همچنان به مقاومت ادامه می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه