English

یورش صهیونیست‌ ها به ساکنان محله الشیخ جراح

نیروهای رژیم صهیونیستی شنبه شب بار دیگر به ساکنان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» در مرکز شهر قدس اشغالی و حامیان آنها حمله کردند.

یورش صهیونیست‌ ها به ساکنان محله الشیخ جراح

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، شاهدان عینی اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر مانع حضور اهالی محله «الشیخ جراح» در میدان‌ها با استفاده از باتوم شدند و حامیان ساکنان فلسطینی این محله و خبرنگاران را نیز با زور از محله خارج کردند.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند، نیروهای رژیم صهیونیستی به یکی از منازل پس از شکستن درب آن، یورش برده و به اهالی آن خانه حمله کردند.

پیشتر تعدادی از شهرک‌نشین‌ها با اسپری فلفل به ساکنان محله الشیخ جراح و حامیان آنها حمله کردند، همزمان نیروهای ارتش اشغالگر حامیان ساکنان الشیخ جراح را با زور از محله بیرون کرده و مانع از تجمع ساکنان آن شده و همچنین آنها به کادر درمان و خبرنگاران نیز اجازه حضور در این محله را ندادند.

۲۸ خانواده فلسطینی که از سال ۱۹۵۶ در محله الشیخ جراح سکونت دارند، با خطر تخلیه منازل خود مواجه هستند.

جمعیت‌های شهرک‌نشین اسرائیلی مدعی هستند که این منازل در منطقه‌ای ساخته شدند که مالکیت آنها پیش از سال ۱۹۴۸ به یهودیان بازمی‌گردد.

طرح‌های رژیم اشغالگر برای تخلیه این خانه‌ها و تصرف این محله موجب آغاز درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و پلیس این رژیم در طول چند هفته گذشته شده‌اند.

در همین راستا، مقاومت مردمی در فلسطین روز شنبه خواستار پاسخگویی به تحرکات شهرک نشینان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه