English

پسکوف:

مسکو امیدوار است برجام به طور کامل احیا شود

سخنگوی کاخ کرملین در خصوص گفتگوی میان روسای جمهور آمریکا و روسیه ابراز امیدواری کرد که توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های اروپایی به طور کامل احیا شود.

مسکو امیدوار است برجام به طور کامل احیا شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در گفتگوی رادیویی خود در خصوص دیدار پوتین و بایدن، تایید کرد که روسای جمهور روسیه و آمریکا در خصوص مساله برجام نیز با یکدیگر به گفتگو پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، پسکوف در خصوص گفتگوی میان روسای جمهور آمریکا و روسیه ابراز امیدواری کرد که توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های اروپایی به طور کامل احیا شود.

وی درباره تفاهمات و اختلافات آمریکا و روسیه درباره برجام اعلام کرد: طرح های خاصی وجود دارد، موضوع مهم این است که برجام قابل بازگشت به شکل اولیه خود است و مسکو انتظار بازگشت کامل آمریکا به توافق هسته ای ایران را دارد.

عصر روز گذشته رؤسای جمهور روسیه و آمریکا (پوتین و بایدن) برای اولین‌بار بعد از ۱۰ سال، در ژنو با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلفی رایزنی کردند و و ایران یکی از محورهای گفت‌وگوی رؤسای جمهور روسیه و آمریکا بود به طوری که بایدن پس از دیدار با پوتین گفت که در خصوص آن چه که «جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» خوانده شده صحبت کرده است.

بایدن گفت میان آمریکا و روسیه درباره اینکه ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند توافق وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه