English

یمن ممنوعیت حج توسط رژیم سعودی را محکوم کرد

وزارت ارشاد و امور حج یمن اقدام عربستان سعودی در ممانعت از انجام فریضه حج توسط مسلمانان دیگر کشورها برای دومین سال متوالی را در راستای خدمت به طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی برشمرد.

یمن ممنوعیت حج توسط رژیم سعودی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المسیره، وزارت ارشاد و امور حج یمن ممانعت رژیم سعودی از اقامه مناسک حج توسط اتباع مسلمان دیگر کشورها برای دومین سال متوالی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت ارشاد و امور حج یمن این تصمیم رژیم سعودی را گامی سازمان یافته در راستای نقش آشکار خود در خدمت به طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برشمرد.

وزارت ارشاد یمن اعلام کرد: رژیم سعودی بهتر بود بجای ممانعت از انجام فریضه حج تدابیر درست و صحیحی را برای مسلمانان اتخاذ می‌کرد.

وزارت ارشاد یمن افزود: کسانی که از منع فریضه حج سود می‌برند دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل هستند که حج را بعنوان یک همایش اسلامی جهانی که موجب تقویت وحدت امت اسلام است خطری بزرگ برای خود می‌بینند.

وزارت ارشاد یمن همچنین از ملت‌ها و آزادگان جهان اسلام خواست تا این اقدام عربستان سعودی را محکوم کنند و در مقابل آن سکوت نکنند.

وزارت ارشاد و امور حج یمن گفت: از کشورهای اسلامی می‌خواهیم که این اقدام را محکوم کنند و برای خلع ید رژیم سعودی از مقدسات اسلامی و اداره امور حج تلاش نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه