English

شهردار منطقه ۹

آماده معاوضه برج آزادی با وزارت ارشاد هستیم/ دولت جابجایی فرودگاه مهرآباد را تصویب کرده است

به گفته شهردار منطقه ۹ تصمیم گیری در مورد فرودگاه مهرآباد خارج از اختیارات شهرداری است اما؛ دولت اخیرا مصوبه ای در مورد جابجایی این فرودگاه داشته که امیدوارم محقق شود.

آماده معاوضه برج آزادی با وزارت ارشاد هستیم/ دولت جابجایی فرودگاه مهرآباد را تصویب کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مصطفی موسوی، شهردار منطقه ۹ در خصوص آخرین وضعیت برج آزادی با اشاره به نقش نمادین برج آزادی گفت: این برج در اختیار وزارت ارشاد است. در دوره کنونی، پیشنهادی از سوی حناچی شهردار تهران مطرح شد که این برج در قبال معاوضه با فضای فرهنگی به شهرداری واگذار شود تا بتوانیم از آن بهتر حفاظت و صیانت کنیم.

وی در مورد سرنوشت پادگان جی نیز گفت: این پادگان تخلیه شده و ضمن اینکه بخشی از ادامه تقاطع بزرگراه یادگار امام با فتح از زیر این محدوده عبور خواهد کرد؛ قرار است اولین بوستان دوستان کودک به وسعت ۵ هکتار ایجاد شود.

موسوی در مورد فرودگاه مهرآباد نیز گفت: تصمیم گیری در مورد این فرودگاه در اختیار شهرداری نیست ولی گویا دولت مصوبه ای داشته تا این فرودگاه به نقطه دیگری منتقل شود.

شهردار منطقه ۹ در خصوص مسیر پیاده رو زیرگذر جنجالی استاد معین نیز گفت: ما به معاونت عمرانی نامه زدیم که این که احداث این پیاده رو کنسل شود. چون معتقدیم احداث این کنار گذرها در یک زیر گذر می تواند باعث بروز انواع آسیب های اجتماعی شود. اما در هر صورت هنوز جوابی به دستمان نرسیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه