English

امیر کویت:

اقدامات اسرائیل غیر انسانی است

امیر کویت در بیانیه‌ای اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد و گفت که در کنار فلسطینی‌هاست.

اقدامات اسرائیل غیر انسانی است

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ نواف الاحمد امیر کویت امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای تجاوزات رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس و مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه الرأی کویت، در این بیانیه آمده است که موضع کویت در قبال اینگونه اقدامات «غیر انسانی» ثابت است و از مقامات رژیم اشغالگر می‌خواهد تا فورا از این اقدامات دست کشیده و به حقوق فلسطینی‌ها و ارزش‌های آن‌ها در قدس شریف احترام بگذارند.

امیر کویت تأکید کرد که دولت این کشور در کنار مردم فلسطین است و از تمامی تلاش‌ها در راستای حل و فصل عادلانه مناقشه فلسطین به گونه‌ای که کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی و طبق قوانین بین‌المللی و طرح «ابتکار عربی» حمایت می‌کند.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، از شروع ماه مبارک رمضان تا به امروز، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود که در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

 بعد از پایان ضرب‌الاجل گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها برای توقف تجاوزات به قدس اشغالی و فلسطینی‌ها، گروههای مقاومت فلسطین از شب گذشته حملاتی را به اراضی اشغالی در دستور کار قرار داده اند که با پاسخ رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی و غیرنظامیان در نوار غزه مواجه شده است.

براثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون صدها نفر مجروح و دهها نفر نیز به شهادت رسیده‌اند. این درحالیست که منابع اسرائیلی گزارش دادند که ارتش این رژیم در حال تقویت مواضع خود اطراف نوار غزه و احتمال آغاز عملیات زمینی علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی