English

تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است یک پایگاه متعلق به حماس را در جنوب نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داده است.

تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه

به گزارش خبرگزاری موج، منابع محلی بامداد یکشنبه از حمله هوایی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به جنوب نوار غزه خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد جنگنده‌های این رژیم، یک پایگاه نظامی متعلق به حماس را در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

ساعتی پیش از این، خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد: «رسانه‌های عبری می‌گویند یک فروند راکت که از نوار غزه شلیک شده بود، به منطقه اشکول برخورد کرده است».

شامگاه شنبه بود که ده‌ها نفر از ساکنان غزه که در اعتراض به تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مقدسات آن در شرق شهر غزه و نزدیک نوار مرزی این منطقه با فلسطین اشغالی تجمع کرده بودند، مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

در این حمله ده‌ها فلسطینی بر اثر شلیک گازهای اشک‌آور صهیونیست‌ها دچار حالت خفگی شدند و سه نفر هم بر اثر شلیک گلوله پلاستیکی صدمه دیدند.

نظامیان صهیونیست همچنین در حمله شبانه به منطقه باب العامود چندین فلسطینی را بازداشت و حداقل ۱۷ نفر را زخمی کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه هم این روزها با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی بر حمایت از هموطنان و مقدسات خود تاکید و اشغالگران را به پاسخی محکمی تهدید کردند.

کمیته‌های حامی انتفاضه فلسطین از اهالی غزه خواسته بود از ساعت هشت شنبه شب در همه اردوگاه‌های واقع در شرق غزه شیوه مبارزاتی ایجاد کابوس شبانه را برای برآشفته کردن دشمن را از سر گیرند.

در روزهای گذشته صهیونیست‌های افراطی با حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی مانع ادای فرایض دینی از سوی آن‌ها شدند و این در حالی بود که مأموران رژیم صهیونیستی نیز از آنان پشتیبانی می‌کردند. این اقدام به درگیری شدید میان مسلمانان و صهیونیست‌ها انجامیده است.

پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدیدآمیز علیه نوار غزه گفت که در جلسه کابینه امنیتی تصمیم گرفته شد برای هر سناریویی آماده شوند و کسی نباید آنها را آزمایش کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی