English

دیدار بشار اسد با فرستاده رئیس جمهور روسیه در دمشق

فرستاده رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد در سوریه با وی درباره همکاری دوجانبه و تلاش برای کاهش پیامدهای تحریم اقتصادی بحث و گفتگو کرد.

دیدار بشار اسد با فرستاده رئیس جمهور روسیه در دمشق

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، الکساندر لاورنتیف، فرستاده رئیس‌جمهور روسیه به سوریه با بشار اسد ، رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

دو طرف بر عزم و اراده خود برای افزایش همکاری و تلاش برای رسیدن به راه‌حلی برای مشکلات ناشی از سیاست‌های برخش کشورهای غربی علیه سوریه و کاهش پیامدهای تحریم‌های ظالمانه علیه مردم سوریه تأکید کردند.

لاورنتیف بر حمایت کشورش از حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و مخالفت با هرگونه اقدامی که حاکمیت این کشور را هدف قرار دهد و مانع از بین بردن بقیه تروریست‌ها و پایان جنگ و بازپس‌گیری تمام اراضی شود، تأکید کرد.

در این دیدار درباره مسائل سیاسی از جمله نشست‌های کمیته قانون اساسی سوریه و فشارهای آمریکا و برخی کشورهای غربی برای کارشکنی در فعالیت این کمیته بحث و گفتگو شد.

در این دیدار تأکید شد که هرگونه پیشرفتی در روند سیاسی پایبندی به اصول اصلی و آرمان‌هایی را که سوری‌ها درباره مبارزه با تروریسم و حمایت از تمامیت ارضی سوریه به آن پایبند هستند، می‌طلبد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه