English

مقابله نیروهای «حشد شعبی» جهت نفوذ داعش در استان «صلاح الدین»

نیروهای «حشد شعبی» عراق طی عملیاتی گسترده تلاش تروریست های تکفیری داعش برای نفوذ به محور شرقی استان «صلاح الدین» را ناکام گذاشتند.

مقابله نیروهای «حشد شعبی» جهت نفوذ داعش در استان «صلاح الدین»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المعلومه، عناصر گروه تروریستی داعش تلاش کردند وارد مناطقی از محور شرقی استان «صلاح الدین» عراق شوند. این درحالی است که نیروهای حشد شعبی به منظور ممانعت از تکفیریها وارد عمل شدند.

بر اساس این گزارش، ورود به موقع نیروهای حشد شعبی مانع از نفوذ تکفیریها به محور شرقی صلاح الدین شد. تروریست‌های تکفیری داعش قصد داشتند در مناطق «زکلبانه» و «باربار» در صلاح‌الدین نفوذ کنند.

روز گذشته نیز «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی از عملیات ضد تروریستی جدید نیروهای این کشور در استان «دیالی» خبر داد. وی در این خصوص تأکید کرد: نیروهای امنیتی عراق در عملیاتی غافلگیرانه مواضع تروریست‌های تکفیری داعش را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را در استان دیالی منهدم کردند.

پیش از این نیز نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق عملیات مشترکی را علیه بقایای عناصر تروریستی داعش در این کشور ترتیب دادند. عملیات مذکور در منطقه «یثرب» واقع در محور جنوبی «سامراء» انجام شد. نیروهای ارتش و حشد شعبی در جریان این عملیات موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به تکفیریهای داعش را کشف و ضبط کنند.

مقامات امنیتی عراق اعلام کردند که عملیات مشترک ارتش و نیروهای حشد شعبی در محور جنوبی سامراء علیه بقایای عناصر تکفیری داعش با هدف تأمین امنیت غیرنظامیان ساکن این محور انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه