English

نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی تنها چند ساعت پس از نشست نظامی سه‌جانبه در دفتر فرماندهی نیروهای یونیفل در ناقوره، حاکمیت لبنان را نقض کردند.

نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نیمه شب سه‌شنبه پس از آنکه حزب الله از رهگیری و سرنگون‌سازی یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی لبنان خبر داد، پرواز یک تا چند فروند پهپاد جاسوسی اسرائیل در ارتفاع کم در آسمان منطقه ضاحیه جنوبی بیروت گزارش شد.

با پرواز این پهپادها در ارتفاع کم به شکلی که صدای آنها در همه جا به وضوح شنیده می‌شدند، ارتش لبنان نیز برای مقابله با هر گونه حمله‌ای که این پهپادها بخواهند انجام دهند، تک تیراندازهایی را بر بالای ساختمان‌های واقع در خیابان محله ماضی-معوض مستقر کرد.

نیروهای حزب‌الله نیز جهت آمادگی برای هرگونه شرایط فوق‌العاده‌ای نیروهای خود را بسیج کردند.

همچنین در سطح امنیتی دیگری، نیروهای ارتش لبنان بر اساس اعتراف‌های داعشی‌های بازداشت شده طی یک عملیات به چند منزل در شهرک عرسال واقع در بقاع شمالی یورش بردند.

فرماندهی این ارتش روز دوشنبه در بیانیه‌ای از بازداشت ۱۸ فرد وابسته به داعش که برای عملیات‌های تروریستی برنامه‌ریزی می‌کردند، خبر داد.

طبق بیانیه یاد شده، افراد بازداشت شده اعتراف کردند که عضو داعش بوده و در حال برنامه‌ریزی برای عملیات‌های تروریستی بوده‌اند، همچنین تعدادی اسلحه و مهمات جنگی از این افراد کشف و ضبط شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی