English

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

هدف اسرائیل هسته‌ای نشدن ایران است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگویی بیان کرد: هدف اسرائیل هسته‌ای نشدن ایران است چراکه ایران هسته ای منجر به ایجاد رقابت تسلیحات هسته ای در سراسر خاورمیانه خواهد شد.

هدف اسرائیل هسته‌ای نشدن ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه مصری الغد مدعی شد: اسرائیل یک هدف مشخص دارد؛ اینکه ایران هسته ای نشود و این نه تنها به نفع اسرائیل است، بلکه اولین و مهم ترین منفعت جهانی و منطقه ای است.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست،  گانتز در ادامه با طرح این ادعای مضحک که هیچ چیزی را علیه مردم ایران نمی خواهد، مدعی شد که رژیم صهیونیستی و تشکیلات نظامی آن در صورت نیاز، گزینه اقدام علیه برنامه هسته ای ایران را در نظر دارد.

وی سپس ادعاهای رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را تکرار کرد و مدعی شد که ایران هسته ای منجر به ایجاد رقابت تسلیحات هسته ای در سراسر خاورمیانه خواهد شد.

مقامات رژیم صهونیستی در حالی ادعاهای بی اساس خود درباره برنامه هسته ای کشورمان را در این روزها تکرار می‌کنند که این رژیم خود تنها دارنده زرادخانه هسته ای در منطقه به شمار می آید اما هیچ گاه به طور رسمی این مسئله را نپذیرفته است و عضو هیچ معاهده بین المللی در این زمینه نیز نیست.

این در حالی است که مقامات کشورمان همواره تاکید کرده اند که برنامه هسته ای ایران ماهیت کاملا صلح آمیز دارد و جمهوری اسلامی ایران هرگز به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته ای نبوده و نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه