English

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات احتمالی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی به حالت آماده باش کامل درآمده است.

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی از هراس حملات احتمالی از سوی یمن و عراق به حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

کانال تلویزیونی ماکان با اشاره به اینکه برخی از مقامات ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به تحولات اخیر در منطقه بسیار نگران هستند اعلام کرد ارتش نیرو‌های تحت هدایت خود را به حالت آماده باش کامل درآورده است. این رسانه صهیونیستی اعلام کرد: ارتش بر این باور است این احتمال وجود دارد که ایران به نیرو‌های وابسته خود در منطقه دستور حمله موشکی، پهپادی و یا به هر شکل دیگری را به اسرائیل بدهد.

این کانال عبری زبان به استناد به گفته‌های مقامات صهیونیست مدعی شد در حال حاضر نشانه‌های قابل اطمینانی از استقرار برخی تسلیحات نظامی ایران در عراق و یمن وجود دارد و رژیم صهیونیستی هفته گذشته رزمایشی را به منظور کسب آمادگی برای مواجهه با حملات احتمالی برگزار کرد.

یوآو لیمور، تحلیلگر نظامی نیز مدعی شد اسرائیل از نزدیک انتقال تسلیحات پیشرفته به یمن را رصد می‌کند و تهران هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌های کروز را برای متحدان خود در یمن فراهم کرده است. به گفته این تحلیلگر صهیونیست، ارتش این رژیم سیستم‌های هشدار سریع را تغییر داده تا با حمله احتمالی از یمن روبرو شود.

رسانه‌های صهیونیست پیش از این از استقرار یک زیردریایی جاسوسی رژیم صهیونیستی در سواحل یمن به منظور گردآوری اطلاعاتی خبر دادند.

روز پنج شنبه نیز سی ان ان به نقل از مقامات پنتاگون گزارش داد استقرار تجهیزات نظامی آمریکا در خلیج فارس به دلیل دریافت اطلاعاتی است که ایران موشک‌هایی را به عراق منتقل کرده است. با این حال مقامات پنتاگون اذعان کردند هیچ اطلاعات تأیید شده‌ای مبنی بر حمله قریب الوقوع ایران به نیرو‌های آمریکایی در دست نیست.

با فرا رسیدن با نزدیک شدن به اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، هراس مقامات آمریکایی و صهیونیست از اقدامات انتقامی دوباره ایران بالا گرفته است. آمریکا با توسل به این بهانه سعی در تقویت حضور نظامی خود در منطقه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه