English

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اعلام شد

براساس آمارهای رسمی اعلام شده شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۱۹,۱۱۱,۳۲۶ نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، در بحبوحه تمرکز «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بر ادعای وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری و تلاش برای تغییر نتایج آن، شمار ابتلا و تلفات روزانه ویروس «کووید۱۹» در این کشور همچنان در حال افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۱۹۳,۰۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز  ۲,۸۳۵ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۱۹,۱۱۱,۳۲۶ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۳۳۷,۰۶۶ تن افزایش یافت.

شبکه «سی‌ان‌ان» چند روز پیش گزارش داده بود رقم دویست‌وپنجاه هزار قربانی کرونا آنهم طی فقط ده ماه در ایالات متحده، از تعداد فوتی‌های سالانه در این کشور بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) بیشتر است.

روز گذشته همچنین «آنتونی فائوچی»، رئیس مرکز بیماری‌های در آمریکا در مصاحبه‌ای گفت رسیدن به ایمنی جمعی در برابر بیماری همه‌گیر «کووید-۱۹» نیازمند این است که ۹۰ درصد از مردم واکسینه شوند.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که روز پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۷۹ میلیون نفر عبور کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی