English

چاووش‌اوغلو:

ترکیه به عراق برای پاکسازی «پ ک ک» کمک می‌کند

« مولود چاووش اوغلو » وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد:ترکیه در مبارزه با داعش در کنار عراق ایستاده است و به عراق برای پاکسازی «پ ک ک» کمک می‌کند.

ترکیه به عراق برای پاکسازی «پ ک ک» کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، « مولود چاووش اوغلو » وزیر خارجه ترکیه در نشست خبری مشترک به «فواد حسین» همتای عراقی خود در آنکارا تاکید کرد که آنکارا به بغداد برای پاکسازی از شبه نظامیان پ ک ک کمک خواهد کرد و در این زمینه هر کمکی که ممکن باشد را دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین گفت که ترکیه در مبارزه با داعش در کنار عراق ایستاده است.

«حسن الجنابی» سفیر عراق در ترکیه روز گذشته خبر داده بود که وزیر خارجه این کشور به‌ منظور زمینه‌سازی برای سفر «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق وارد آنکارا شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با همتای ترکیه‌ای خود در ارتباط با همکاری‌های دو جانبه و همچنین موضوعات مورد اهتمام در زمینه آب، اقتصاد و امنیت گفت‌و‌گو کرده است.

وی در ادامه این نشست خبری افزود: ما همیشه از تمامیت ارضی و یکپارچگی سیاسی عراق دفاع کرده ایم و به این روند ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به کمک ترکیه به عراق برای مبارزه با داعش همچنین گفت که آنکارا میخواهد عراق را عاری از هرگونه گروه تروریستی ببینید.

وی با اشاره به حمله اخیر پ ک ک علیه کردها در عراق و سوریه تاکید کرد که این حملات و تهاجمات نشان داد که پ ک ک دشمن کردهاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه