English

ابتلا رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به کرونا

«مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به ویروس کرونا مبتلا شد.

ابتلا رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، در حالیکه روند شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد، منابع اطلاعی از ابتلای «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به ویروس کرونا خبر دادند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسکای نیوز»، در حالی خبر ابتلای میدوز به کرونا منتشر می‌شود که وی از جمله افرادی بود که در مهمانی شب انتخابات کاخ سفید بدون ماسک حضور پیدا کرد.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از جمله افرادی است که در اغلب موارد بدون ماسک در مراسمات عمومی شرکت می‌کند و در روزهای پایانی تجمعات انتخاباتی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را همراهی می‌کرد.

طبق گزارش اسکای نیوز، ابتلای میدوز به کرونا روز جمعه به وقت محلی توسط دو تن از مقام‌های ارشد کاخ سفید که نامی از آنها برده نشده است، مورد تأیید قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، وضعیت جسمانی فعلی و نحوه احتمالی آلوده شدن وی به این ویروس ناشناخته هنوز ناشناخته است و گزارشی در اینباره منتشر نشده است.

یک روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۹۹)، یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ قصد دارد میهمانی شب انتخابات خود را در اتاق شرقی کاخ سفید با حضور ۴۰۰ میهمان برگزار کند.

خبر ابتلای مارک میدوز به کرونا در حالی منتشر شده است که این مقام کاخ سفید گفته بود که قرار است از همه میهمانان تست کرونا گرفته شود و سپس شرکت‌کنندگان در آن حاضر شوند.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید چندی پیش در گفت‌وگو با شبکه «سی ان ان» عتراف کرد که دولت «دونالد ترامپ» نه تنها برنامه‌ای برای کنترل کرونا ندارد، بلکه قصد کنترل این ویروس را ندارد.

وی در این خصوص توضیح داد: «ما قصد کنترل این بیماری همه‌گیر را نداریم. می‌خواهیم مسئله دستیابی به واکسن، درمان و دیگر حوزه‌های کاهش شیوع (کرونا) را تحت کنترل درآوریم».

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه