English

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به چند نفر رسید؟

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به هشت میلیون و ۲۷۰ هزار و ۵۷۳ نفر رسید.

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به چند نفر رسید؟

به گزارش خبرگزاری موج، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۵۷ هزار و ۸۰۶ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به هشت میلیون و ۲۷۰ هزار و ۵۷۳ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۸۴۵ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۲۰ هزار و ۹۵۵ نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا تا حدودی کاهش نسبی داشته است و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً روندی افزایشی در پیش گرفته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا را هشت میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۰۷ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۲۶ هزار و ۱۴۹ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۱۰ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۲۱ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۲۴۳ هزار و ۲۳۸ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت کالیفرنیا با ۸۸۳ هزار و ۷۶ مورد ابتلا و ۱۷ هزار و ۱۵ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده است و ایالت نیویورک که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون بعد از تگزاس و فلوریدا با ۴۸۶ هزار و ۴۸۰ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۳ هزار و ۳۶۶ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۴۰ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۱۷۵ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۸۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۲۷ میلیون و ۸۴۷ هزار و شش نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با هفت میلیون و ۵۹۷ هزار و ۶۳ مورد ابتلا و ۱۱۵ هزار و ۱۹۷ مورد فوتی و برزیل با پنج میلیون و ۲۷۳ هزار و ۹۵۴ مورد ابتلا و ۱۵۴ هزار و ۸۳۷ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه