English

قرنطینه دو وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل کرونا

درپی شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، دو وزیر رژیم صهیونیستی به قرنطینه رفتند.

قرنطینه دو وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با ثبت رکوردهای پی در پی بیشترین میزان ابتلای روزانه به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، دو وزیر رژیم صهیونیستی نیز مجبور به قرار گرفتن در قرنطینه شدند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی به دلیل مثبت شدن جواب آزمایش ابتلا به ویروس کرونا و همچنین وزیر ارتباطات این رژیم به دلیل ارتباط با یکی از مبتلایان به این بیماری، باید قرنطینه شوند.

مقامات ارشد در وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چندی پیش گفته بودند تل‌آویو اقدامات لازم برای ایجاد شبکه‌ای گسترده برای نظارت بر روند شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی و انجام تعداد بالای آزمایش ابتلا به این ویروس را انجام نداده و برای موج دوم آن آماده نیست.

چند روز قبل مسئولان درمانی رژیم صهیونیستی با هشدار درباره احتمال افزوده شدن شیوع آنفلوانزا به همه‌گیری کنونی ویروس کرونا، گفتند در حال حاضر هم بیمارستان‌های فلسطین اشغالی در آستانه فروپاشی هستند.

پیش از این نیز گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان داده بود که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

بر اساس آمارهای اعلامی، در فلسطین اشغالی تا کنون ۱۵۲,۷۲۲ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۱,۱۰۳ نیز بر اثر آن جان خود را از دست داده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی