English

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان/ شمار مبتلایان از ۱۳ میلیون نفر فراتر رفت

به گزارش آمارهای رسمی اعلام شده تا کنون ۱۳،۰۳۵،۹۴۲ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان/ شمار مبتلایان از ۱۳ میلیون نفر فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری موج، برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند امروز (دوشنبه) از ۱۳ میلیون نفر فراتر رفته است و بر اساس این گزارش ۱۳،۰۳۵،۹۴۲ نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۵۷۱،۵۷۱ نفر نیز بر اثر آن جان خود را از دست داده‌اند.

در مقابل اما حدود هفت میلیون و پانصد و هشتاد ‌و دو هزار نفر مبتلا به کرونا در جهان از بند این بیماری رهایی پیدا کرده و سلامت خود را به دست آورده‌اند.

در میان کشورهای آلوده به این ویروس، ایالات متحده آمریکا با حدود سه میلیون و چهارصد و چهارده هزار نفر، بیشترین شمار مبتلایان در جهان را دارد.

بر اساس آمار اعلامی، آمریکا طی بیست‌وچهار گذشته حدود ۳۸۰ مورد فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس ثبت کرد. این کشور با بیش از ۱۳۷ هزار جان‌باخته، در رتبه نخست کشورهای دارای بیشترین موارد فوتی ویروس کرونا ایستاده است.

در این میان قاره‌های آمریکای شمالی و مرکزی با چهار میلیون مبتلا و ۱۸۶ هزار فوتی به همراه قاره اروپا با دو میلیون و پانصد و هفتاد و یک هزار مبتلا و ۱۹۷ هزار فوتی، حدود دو-سوم آمار جهانی را به خود اختصاص داده‌اند.

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت هفته قبل رسماً اعلام کرد ویروس کرونا جدید می‌تواند در اماکن سرپوشیده در هوا معلق شده و از فردی به فردی دیگر منتقل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی