English

تظاهرات در جمهوری چک علیه طرح الحاق کرانه باختری

مردم جمهوری چک علیه طرح الحاق کرانه باختری و حمایت از مردم فلسطین دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات در جمهوری چک علیه طرح الحاق کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که با دعوت اقلیت فلسطینی و احزاب کشور چک برگزار شد، پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی را در دست داشتند که مخالفت فلسطین، کشورهای عربی و جامعه جهانی با طرح الحاق کرانه باختری را نشان می‌دادند.

تظاهرکنندگان با تاکید بر وحدت مردم فلسطین در مقابله با تمامی توطئه‌ها برای نابودی مساله فلسطین اعلام کردند، طرح الحاق یک جنایت جنگی است و لازم است حمایت و پشتیبانی جهانی از مردم فلسطین برای متوقف کردن این طرح انجام شود.

مردم جمهوری چک در ادامه از جامعه جهانی خواستند مسؤولیت خود را در این زمینه بپذیرد و اقدامی برای متوقف کردن طرح‌های شهرک‌سازی اشغالگران انجام داده و سازوکاری بین‌المللی را برای محاکمه این رژیم اشغالگر بابت جنایاتش در حق فلسطینی‌ها ایجاد کند.

پس از آنکه مسؤولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند قصد دارند بر اساس طرح "معامله قرن" که هدفی جز نابودی مساله فلسطین ندارد، بخش‌هایی از کرانه باختری اشغالی را به حاکمیت اسرائیل درآوردند، طرف‌های فلسطینی و بین‌المللی مخالفت گسترده‌ای با این مساله داشتند و شهرها و شهرک‌های فلسطینی و نیز برخی از شهرهای اروپایی و آمریکایی شاهد تظاهرات گسترده‌ای در مخالفت با این طرح بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه