English

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۱۱۰ هزار نفر عبور کرد

براساس آخرین آمار اعلام شده مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و هفت هزار و ۴۴۹ نفر رسیده است.

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۱۱۰ هزار نفر عبور کرد

به گزارش خبرگزاری موج، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۰ هزار و ۵۱۳ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۷۸ نفر افزایش یافت.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و هفت هزار و ۴۴۹ نفر و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته را ۱۱۲ هزار و ۴۶۹ نفر گزارش کرد. ایالت نیویورک با ۳۹۸ هزار و ۸۲۸ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۴۴۲ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون هفت میلیون و هفت هزار و ۹۴۸ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۴۰۲ هزار و ۷۰۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و سه میلیون و ۱۴۰ هزار و ۷۲۱ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به و قربانیان «کووید-۱۹» قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه