English

شمار زندانیان مبتلا به کرونا در آمریکا اعلام شد

بر اساس آمارها شمار زندانیان مبتلا به کرونا در آمریکا ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر برآورد شده است.

شمار زندانیان مبتلا به کرونا در آمریکا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، آمارهای منتشر شده از سوی پایگاه «مارشال پراجکت» نشان می‌دهد که ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر از زندانیان آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‎اند و ۲۱۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.

آمریکا بیشترین شمار زندانیان را در میان کشور‌های جهان دارد و ویروس کرونا در زندان‌های پرجمعیت این کشور با روندی صعودی در حال انتشار است.

این در حالی است که آماری که اداره زندان‌های آمریکا منتشر کرده ادعا می‎کند که هزار و ۹۱۹ زندانی به کرونا در آمریکا مبتلا شده‎اند و ۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

جمعیت بالای زندانیان در محیط‌ های کوچک در زندان‌های آمریکا و کمبود تجهیزات محافظتی و بهداشتی از جمله علل انتشار گسترده ویروس کرونا در زرندان‌های آمریکا گزارش شده است.

از سوی دیگر «میشل کارواجال»، مدیر اداره زندان‌های آمریکا نسبت به کمبود مواد و تجهیزات آزمایش کرونا در زندان‌ها اعتراض دارد و قرنطینه زندانیان در شرایط کنونی بسیار دشوار است.

در حال حاضر شمار افرادی که در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند به بیش از یک میلیون و ۱۸۸ هزار نفر افزایش یافته و بیش از ۶۸ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه