English

شمار مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا از نیم میلیون نفر عبور کرد

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از نیم میلیون نفر عبور کرد. آمریکا در شرایط کنونی قریب به یک سوم از مبتلایان به کرونا در جهان را در اختیار دارد.

شمار مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا از نیم میلیون نفر عبور کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، اواخر روز جمعه(22 فروردین ماه)، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از نیم میلیون نفر هم عبور کرد. از اواخر ماه مارس میلادی، آمریکا در زمینه مبتلایان به ویروس کرونا رکورددار بوده است. 

آمریکا قریب به یک سوم کل مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را در اختیار دارد. برخی کارشناسان حتی احتمال می دهند که شمار مبتلایان در این کشور از تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در قاره اروپا که 850000 نفر هستند نیز پیشی بگیرد.

در میان ایالت های آمریکا، شیوع ویروس کرونا در ایالت نیویورک بیش از دیگران بوده است. پیشتر مقام های دولت آمریکا برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا قوانین سخت گیرانه ترددی را به اجرا گذاشته اند. آن ها بر این نکته تاکید دارند که ویروس کرونا هیچ گونه مرزی نمی شناسد و همه شهروندان آمریکایی باید آن را جدی بگیرند.

همه اینها در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بدو شیوع ویروس کرونا آن را دست کم گرفته و حتی شیوع کرونا در آمریکا را قویا رد می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی