English

یکی از فرماندهان الحشد الشعبی تأکید کرد؛

آمریکا جرأت حمله به الحشدالشعبی را نخواهد داشت

آمریکا هرگز جرأت نخواهد کرد گروه‌های الحشدالشعبی را هدف قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد در آن صورت بسیاری از اهداف (آمریکا) در تیررس ما قرار دارد و به هرگونه تجاوز آن پاسخ مناسبی خواهیم داد.

آمریکا جرأت حمله به الحشدالشعبی را نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، «علی الحسینی» از فرماندهان الحشد الشعبی تأکید کرد که دو علت اصلی برای اقدام آمریکا از درز اخباری درباره اینکه این کشور قصد دارد گروه‌های مقاومت را هدف قرار دهد، وجود دارد.

الحسینی در مصاحبه با «بغداد الیوم» گفت که نخست اینکه آمریکا در شرایط داخلی بسیار سخت و پیچیده‌ای قرار دارد و در تلاش است تا بحران‌های خود را به خارج منتقل کند و لذا درز اخباری در برخی رسانه‌های آمریکایی درباره طرح مربوط به هدف قرار دادن برخی گروه‌های الحشد الشعبی نیز تلاشی از سوی آمریکا برای منحرف کردن افکار عمومی از توجه به پیامدهای ویروس کرونا و هرج و مرج ناشی از آن است به خصوص اینکه این کشور با وجود امکانات گسترده از مقابله با این ویروس ناتوان است.

او افزود که علت دیگر نیز به تلاش آمریکایی‌ها برای ایجاد بحران با دیگر کشورها و بهره‌برداری از آن در انتخابات داخلی برمی‌گردد.

الحسینی همچنین تصریح کرد که الحشد الشعبی امکانات خود را توسعه داده و اکنون توان آن بسیار بیشتر از سال ۲۰۱۴ است و از توانایی بالایی برای مقابله با تمامی چالش‌ها برخوردار است.

او تأکید کرد : «آمریکا هرگز جرأت نخواهد کرد گروه‌های الحشدالشعبی را هدف قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد در آن صورت بسیاری از اهداف (آمریکا) در تیررس ما قرار دارد و به هرگونه تجاوز آن پاسخ مناسبی خواهیم داد».

روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه در گزارشی به نقل از برخی منابع آمریکایی نوشت که «دولت آمریکا به فرماندهان نظامی جهت آمادگی برای تشدید حملات علیه گروه‌های مرتبط با ایران در عراق، دستور داده است».

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه