English

آمار مبتلایان و مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا در چین تک رقمی شد

شمار مبتلایان و مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا طبق آمار رسمی که این کشور امروز، جمعه منتشر کرد، همچنان رو به کاهش بوده و تک رقمی شده است.

آمار مبتلایان و مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا در چین تک رقمی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکای نیوز، شمار مبتلایان و مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا طبق آمار رسمی که این کشور امروز، جمعه منتشر کرد، همچنان رو به کاهش بوده و تک رقمی شده است..

کمیته بهداشت ملی این کشور اعلام کرد روز پنجشنبه، ۸ مورد جدید ابتلا به ویروس به ثبت رسیده که این عدد در مقایسه با دو روز پیش که ۱۵ ابتلا را در روز نشان می‌داد، حاکی از کاهش بیشتری است.

همچنین شمار مرگ و میر‌ها به سبب شیوع این بیماری تا پایان پنجشنبه به ۳۱۷۶ نفر رسیده که تنها ۷ مورد بیشتر از روز چهارشنبه بوده است.

در استان هوبئی چین که مرکز شیوع این بیماری محسوب می‌شود، ۶ مورد مرگ جدید به ثبت رسیده که تمامی آن‌ها نیز در شهر ووهان، مرکز این استان بوده اند.

چین روز گذشته و پس از کاهش شمار مبتلایان، اعلام کرد توانسته از اوج شیوع کرونا عبور کند. شمار روزانه ابتلا به کرونا در هفته‌های اخیر در چین کاهش داشته است که این مسأله نشان از آن دارد اقدامات بی سابقه این کشور در بستن و قرنطینه شهرها، مؤثر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه